Fırında Lüfer, Diyet Balık Yemeği Tarifi - Yemek Tarifleri
Tarifler :

Fırında Lüfer, Diyet Balık Yemeği Tarifi


Merhabalar, bu sıralar eşim izindeydi.
o nedenle siteyle pek fazla ilgilenemedim.
Ama ilgilenmeyince de kendimi suçlu gibi
hissediyorum. Neyse ki bugün bir aram oldu.
Bunu fırsat bilip hemen bilgisayarımın başına 
geçtim. Bugün ne tarifi gireyim derken aklıma
ailecek beğendiğimiz fırında balık geldi. Balık
diyet yapanlar için de hem doyurucu hem sağlıklı
bir besin. Fırında olunca da çok hafif oluyor.
Ben güzel taze balık bulunca haftada bir kez 
yapıyorum.
                                                 FIRINDA LÜFER

FIRINDA BALIK

MALZEMELER
 4 adet Lüfer
 3 0rta boy soğan
 1 orta boy havuç
 3 küçük boy domates
 1 orta boy limon
 2 kaşık zytinyağı
 2 tatlı kaşığı tuz
 Karabiber, kekik

YAPILIŞI 
Sebzeleri yıkayıp soyun ve yarım santim 
kalınlıkta halka şeklinde doğrayın.   Tepsiyi 
1 tatlı kaşığı zeytinyağı ile yağladıktan sonra 
soğanın yarısını tepsiye koyun. Üzerine domates 
ve havuçları yerleştirin kalan soğanı da  ekleyin. 
Temizlenmiş balıkları sebzelerin üzerine yerleştirip
zeytinyağını gezdirin. Karabiber ve kekiği ekleyin.  
En üste dilimlenmiş limonları dizin. Önceden ısıtılmış 
orta sıcaklıktaki fırında 40 dakika pişirin. Ben
 fırın torbasına sırayla üst üste yerleştiriyorum 
genelde öyle hem koku yayılmıyor hem daha 
güzel oluyor. Tabiki temizli,k yönünden de çok rahat.

Sende Paylaş :

0 yorum:

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli

Lütfen Fikirlerinizi Belirtin... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. Yemek Tarifleri - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template